Vplížit se více výkonu tohoto roku, aniž by opravdu snaží

Pro většinu z nás, náhodné cvičení je právě to. Teoreticky víme, že bral schody po výtahu je chytrou volbou. Jak se dostat z autobusu zastávka brzy, takže můžete chodit po zbytek cesty. Ale ve skutečnosti, je to většinou záležitost, kde čas přebíjí sklon a (mezi pracovní schůzky, péče o děti a možná jen trochu zaslouženého čas) Automatizace vítězí nad motivací. To znamená, že cvičení nemusí být omezena na formální posilovny nebo silničních sezení, může být zaklíněná v záludně. Jako kus zázvoru do sortimentu bonboniéry. Zde je návod: Zacvičte si jednu minutu Až budete příště čeká na konvici vařit, knock out tři 20-druhé sady skákání zvedáky, dřepy skoky ani Burpees. Výzkumníci z McMaster University v Kanadě nalezeno 60 sekund s vysokou intenzitou cvičení třikrát týdně po dobu tří měsíců mělo za následek podobné zisky v inzulínovou rezistenci a výdrž až 150 minut týdně z jemnější cvičení. Stojan na pracovišti Když tým z britské University of Chester požádal zaměstnance v realitní kanceláři, aby stát nejméně tři hodiny denně v práci po dobu jednoho týdne, bylo zjištěno, že nejenže jejich hladinu cukru v krvi padají rychleji k normálním hodnotám po jídlo, ale také spálil 210kJ hodinu tím, že je ve vzpřímené poloze. V průběhu jednoho roku, která překládá téměř 3,6 kg tuku spáleného pro tento jeden změny provedené v průběhu pracovního týdne.