Tiffiny Hall sdílí své tipy na maximalizaci tréninku

S vysokou intenzitou intervalový trénink trénink je Včely kolena mravenci Kalhoty nejlepší cvičení k urychlení spalování tuků a fitness. HIIT vám dává velkou po vyhoření efektem, takže se spálit kalorie, zatímco dělá cvičení a pak celý den. Intervalový trénink podporuje nadměrné post-cvičení odezvu spotřeba kyslíku v těle, který se odkazuje na množství kyslíku potřebného vaše tělo zotavit se z výkonu. Tato extra kyslík dává lásku ke svým bolavé svaly po dobu až 48 hodin po cvičení, stavět tkáň silnější a lépe schopny zvládnout před cvičení. Věděli jste, že za každý 1 kg navíc svalové hmoty na těle můžete spálit až 400 kalorií? Svaly jsou vaše tuk pec. Celý tento proces vyžaduje hromady energie, především z hořící zásoby tělesného tuku – yay za to! • Zvyšuje metabolismus celý zatraceně dlouhý den • Nastavení lze provést na hodinu cvičení za 20 minut JAK TO UDĚLAT? Myšlenka je jednoduchá: nižší celková doba potřebná k provedení velkou změnu, více zaplacená zábava. HIIT spálí více kalorií během a po tréninku, než kontinuální aerobní trénink. Tyto výbuchy intenzity zvýšit kalorický výdej tak spálíte více kalorií celkem takže budete štíhlejší. Vy pracují na vaší maximální dobu 20-30 sekund, opakováním vzoru 5-10 krát pro kdekoli mezi 4 minuty a 20 minut, dokud se blíže fit. Můžete to udělat v poměru 1: 1 práci poměru odpočinku například 30 sekund bytu ven tvrdé práce a 30 sekund mrazivého času. Nebo někteří lidé argumentují, 1: 2 nebo dokonce 1: 4 zbytek zotavení funguje nejlépe. Zcela na vás a vaší fyzické kondice a cíle. Tabata je můj oblíbený, a to je 2: 1 interval obnovení prací. Viz, žádný způsob, jak můžete nudit, takže mnoho způsobů, jak namíchat svůj trénink! Pro mě, na rozdíl od ustáleném stavu kardio, HIIT je vzrušující a zábavné! To vše je součástí zůstat happyfit!